The year list

Jag har spekulerat lite grann i vad som man borde ta med sig från 2007 och vad som man kanske skulle lämna bakom sig, så jag gjorde en liten lista som lyder.

Tar med:
Detta eviga bloggande, house musiken, skinnhuvud stilen, accessoarer tror jag starkt på. Börja använd mer detaljer. tjejer! Och sist men inte minst den rullade mössan, den kanske är slut enligt alla experter men det gör sig så snyggt endå.

Lämnar:
"Långa kläder", alla "komiska" amerikanska serier i stortsätt och även O.C & One Three Hill, släng dom! Och till alla tjejer sluta klä er så 80's. Alla Beck filmer, klart att dom har varit bra men man har kanske tröttnat lite, och sen så tycker jag att en del communitys som t.ex. Facebook är lite väl onödigt.

2007 års bäst klädda man: går till Musse Hasselvall.

image19

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0